


Szkoła dokłada wszelkich starań, aby zapewnić poufność, bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych dzieci i Państwa podczas ich przetwarzania, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w tym przepisami unijnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – w skrócie „RODO”.
Polityka prywatności administratora to informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych i innych informacji dotyczących użytkowników strony https://spzamienie.edu.pl. W niniejszej polityce prywatności administrator zawarł jednocześnie wszystkie informacje, które osoby, których danych dotyczą powinny otrzymać zgodnie z art. 13 RODO.
Administratorem danych osobowych użytkowników w/w strony jest Szkoła Podstawowa w Zamieniu.
Użytkownicy mogą kontaktować się z administratorami:
Możemy przekazywać Państwa dane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na nasze zlecenie, między innymi dostawcom usług IT, hostingu strony, w szczególności firmie H88 S.A. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie zawartej z nami umowy, wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami.
Niekiedy na naszych stronach internetowych wykorzystywane będą treści i usługi należące do innych serwisów, a także linki prowadzące do innych stron www, które mogą stosować pliki cooke i inne aktywne elementy zbierające Państwa dane. Szkoła nie ma wpływu na sposób przetwarzania danych przez te serwisy. Klikając w linki lub wtyczki godzą się Państwo na przetwarzanie danych przez te serwisy.
Odnośniki do innych stron i wtyczki społecznościowe
Prawo dostępu do danych – tj. prawo do uzyskania od Szkoły potwierdzenia co do tego, czy dane osobowe są przez Szkołę przetwarzane, jak również w zakresie określonych innych informacji (np. dotyczących celów przetwarzania, jak również kategorii przetwarzanych danych). Przysługuje Państwu również prawo dostępu do danych osobowych, w postaci uzyskania kopii przetwarzanych danych osobowych;
Prawo do sprostowania danych – tj. do żądania od Szkoły niezwłocznego skorygowania danych osobowych, w sytuacji gdy są one nieprawidłowe lub niekompletne (np. gdy umieściliśmy błędnie zapisane nazwisko na stronie);
Prawo do usunięcia danych– umożliwia ono żądanie usunięcia danych osobowych w przypadku gdy, na przykład, dane były wykorzystywane niezgodne z prawem lub gdy cofnięta została zgoda;
Prawo do ograniczenia przetwarzania – tj. do powstrzymania Szkoły przed dalszym wykorzystywaniem danych osobowych w przypadku, gdy np. Szkoła jest w trakcie oceny żądania sprostowania Państwa danych;
Prawo do przenoszenia danych – tj. prawo do otrzymania oraz ponownego wykorzystania określonych danych osobowych u innych podmiotów (będących odrębnymi administratorami danych).
Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
Prawo o wycofania w każdym czasie zgody na przetwarzanie danych osobowych przysługuje Państwu w każdym czasie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych osobowych przed jej wycofaniem.
Państwa dane osobowe mogą być przekazane do podmiotów przetwarzających dane osobowe poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Dane przekażemy jedynie podmiotowi uprawnionemu do ich przetwarzania. Proces przetwarzania danych osobowych, w szczególności podstawy przetwarzania, jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Mogą Państwo otrzymać kopię dokumentu regulującego kwestie przetwarzania danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. W tym celu prosimy o kontakt z administratorem danych. Kontakt do nich podaliśmy w części Dane kontaktowe.
Podanie danych jest dobrowolne.
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki, z którym można kontaktować się w następujący sposób:
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzanych danych, mogą Państwo również skontaktować się bezpośrednio z wyznaczonym przez Szkołę inspektorem ochrony danych:
Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez odwiedzany serwis internetowy do urządzenia internauty (komputer, smartfon itp.). Więcej https://wszystkoociasteczkach.pl/
Szkoła wykorzystuje pliki cookie aby lepiej dostosowywać treści i funkcjonalność strony www. Poprzez analizę plików cookies, rejestrujących ruch na stronie, będziemy w stanie stale ją ulepszać i dostosowywać do preferencji użytkowników. Pliki cookies, będą umieszczane na Państwa urządzeniach na podstawie Państwa zgody, wyrażonej poprzez wciśnięcie przycisku „zgoda”.
W ramach strony internetowej Szkoła będzie stosować następujące rodzaje plików cookies:
Szkoła wykorzystuje narzędzie Google Analytics do zarządzania plikami cookies. Jest to usługa analizy oglądalności stron internetowych. Usługa ta wykorzystuje pliki cookies i służy do raportowania źródeł ruchu i analizowania zachowania użytkowników na stronie celem zwiększania jakości serwisu. Google Analytics można blokować, np. korzystając z narzędzi opisanych na stronie przygotowanej przez Google: tools.google.com/dlpage/gaoptout . Szczegółowe informacje dotyczące danych zbieranych przez Google dostępne są na poniższej stronie: policies.google.com/technologies/partner-sites .
Na niektórych stronach szkoły, wyświetlają się treści pochodzące od podmiotów zewnętrznych, takich jak np. YouTube, Facebook. Częścią tych warunków jest polityka dotycząca plików cookie, nad którą Szkoła nie ma kontroli. Więcej o polityce w/w podmiotów można przeczytać:
Facebook: https://www.facebook.com/policies/cookies/
Mapy Google: https://www.google.com/intl/en_be/help/terms_maps/
YouTube: https://www.youtube.com/t/terms
W większości przeglądarek internetowych można: kasować pliki typu cookies z twardego dysku komputera (z poziomu ustawień przeglądarki), zablokować przysyłane pliki typu cookies lub ustawić ostrzeżenie przed zapisaniem ich na dysku.
Poniżej wskazujemy sposób zmiany ustawień cookies w najbardziej popularnych wyszukiwarkach:
Google Chrome Menu > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > Prywatność > Ustawienia treści > Pliki cookies – należy wybrać odpowiednią opcję.
Internet Explorer Menu > Narzędzia > Opcje internetowe > Prywatność – należy wybrać odpowiednią opcję.
Mozilla Firefox Menu > Opcje > Prywatność > Historia – należy wybrać odpowiednią opcję.
Opera Menu > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka – należy wybrać odpowiednią opcję.
Safari Menu > Preferencje > Prywatność > Pliki cookies – należy wybrać odpowiednią opcję.